Sunday, January 13, 2013

למה לעבוד עם גוגל אדסנס - עסקים - תוכניות שותפים


אם אתה מנוי ליישום זה של Google AdSense ובוודאי שלא - הוא בהחלט יודע הרבה עליך. עם זאת, אם יש לך שפע של מודעות באתר שלך חדר (הים), אתה בהחלט צריך לשקול להיות Google AdSense.

הנה כמה יתרונות, ללא ספק אחד לשקול בנוגע לשימוש בתוכנית AdSense:

אין צורך להפעיל מודעות כהות עם האתר שלהם - כל מה שיכול להיות נתמך באמצעות AdSense AdBot googlebot.Google פרסום ב-Google לא חודרני, לעומת Popins, popouts המתחרים, פריטים גנובים צג וכו 'הפרסום ופרסום בכתב , מקביל למפתחי אתרי שמור נושא הזמן למי בחירת שלטון פרסום בחלל אחד פשוט שאתם תקועים בדפים שלך ללא משתמשים מתקדמים אתה צריך רישיון. אתה בהחלט יכול לשנות את הצבעים עם מודעות AdSense המוצגות על מנת להבטיח כי המקום המתאים הכולל צורת Google AdSense יש באחת מהמודעות הטובות ביותר בדפי האינטרנט שלהם בעולם advertisers.Google 150.000 AdSense AdWords הוא נגיש בקלות, אתרים רבים עם תוכן ייחודי שהופכים יתקבלו.

ואז יש את מרכיב המזומן (מה שפרסום יהיה רוב שאתה מקבל, יותר משתמשי Google AdWords). ההגבלות של Google AdSense אוסר משתמשי קצה לדעת דוגמאות ספציפיות של הטבות.

עם זאת, כמה הצעות נורמליות אל תהססנה להשתמש בפוטנציאל הכנסות של גוגל אדסנס:

רשתי היום היום שלו מהכנסות AdSense נוטה לסמוך על חמישה דברים:

מספר 1. של הקשות על ידי משתמשי קצה במודעות אדסנס.

זה משהו שלא יכול להיות באותו הזמן נוטה להיות אסורים לך יש השפעה על! גוגל אדסנס ישירות אוסרת הוראות המעניקות השראת דחיפת לקוחות של הודעתו של אדם. הדבר זה מצביע על אנשים שלא יכולים להתמודד "בבקשה תתמכו בנו, לחצו על מודעות ספציפיות" או אפילו "למצוא מידע נוסף על ידי לחיצה על הפרסומת", וכו אבל שימו לב, אסטרטגיות ליישום בכל, או שווה ערך (יש הרבה גרסות), תעצרו אתכם בבאמצעות תכנית AdSense, ולהשלים את תזרים המזומנים שלך יאבד! משחק הוגן!

בדיוק מה שאתה בוחר לעשות לרכוש הרבה מפתחות גוגל אדסנס יותר כדי לתמוך באופן חוקי?

2. סיכום דף סכום ההצעה (כמה מבקרי אתרים לראות באתר שלהם).

זה עשוי להיות המרכיב שיכול לפתח השפעה טובה יותר. נוספים דפי אינטרנט (מבקרים) לאתר שלך, כך גדל הסיכוי שאתה מקבל קרציות עם מודעות AdSense שלך. עם זאת, בפני הוועדה תועמד למספר רב של ביקורים באתר, אנא מצא את הרעיון שיוצא מבקרי איכות בהכנסות יותר עבור כולם למבקרים "בתפזורת". מבקרים באתר הם אנשים איכותיים שיש להם זיקה לנושא לגיטימי של הבלוג שלך הוא על, ולכן הם לעתים קרובות יותר מאשר לא, הם מתעניייינים במה שדפי אתר מודעות גוגל אדסנס זמינות.

לדוגמה:

אנחנו נתבע את מקומה החתולים הסיאמיים, ולכן יש לו הרבה של מבקרים באתר כלליים לא אובייקטיביים (בתפזורת) - שרבים מלבקר הודעה על חתולים סיאמיים הזדווגות נוספות בצד עכשיו כשזה מגיע לקבלה איכות? פרספקטיוות שיכולות להיות רציני על חתולים סיאמיים, אדם היא? באופן מעשי יותר סביר שרבים ממבקרים אלה כדי לקרוא על הזדווגות סיאמית חתולים.

אז כדי להיות מסוגל לשלם עבור אתרי אינטרנט, זמינים לעתים קרובות, ולכתוב את התוכן של קצת קהל.

3. דף ק"ל (דרג ctr לחץ) = נופים מחולקים באחוז מהביקורת מסביב.

CTR הוא שפלה טובה יותר פרסמה יעיל כמו אדסנס. מה, אם כן, כי במקרה שיש לך דפים של שיעור גבוהים יותר, סביר להניח שיהיה בשקט ועל תוכן שנועד לעזור לך להיות ספציפי לציבור של אדם. זה מה שגוגל אדסנס למחברים עם CTR משמעותי, ובכך לפצות את רוב העורכים אלה.

4. נפח מהסוג הנתמך על ידי מפרסם AdWords למילת מפתח בסוג של גידול יכול להיות אדסנס.

זה חשוב להבין כיצד תוכניות Google Adwords גוגל אדסנס ואינטראקציה. Google AdWords היא באמת תוכנה עם מפרסמים, כך שתשלם גוגל עמלה עבור כל קליק על המודעה שלך רק מילת מפתח שהוקצתה. גוגל אדסנס היא יישום אינטרנט עבור בעלים (שותפים), המשלמת את הסופרים בואו קרציות עם מודעות רלוונטיות בנושא.

לדוגמה:

ג'ון תוצאות בתצוגה של Google AdWords בשימוש בחיבור עם חלקי רכב BMW, ואני באמת רוצה את הפרסומת שתופיע באתרים המתאימים לעזור לחלקי רכב BMW.

בריאן מבצע סוג של שכונה ביחס לאוהדי סעיף ב.מ. וו, ועכשיו יש לי קצת באתר שלהם להחלפת חלקי רכב BMW.

A מבקרי בריאן מותג מסויים,וג'ון הוא יכול להרוויח כסף בהצפנת x עיתונות זו. בריאן, מצד השני הוא בהחלט נתון עם x $ רק גוגל להכנת פרסומות ולגרום ללחיצה.

לכן, כל דבר שאומר ביחס לאדם שהוא שותף AdSense?

חלק מהמבקרים מורכבים של 0.00 $ וזו נסיעה מעל 50 $!

כדי להמשיך בחלק מדפי הדיון הקודמים שלנו לפרסם את נושא החומר לאתר היישום, עדיף למקם את שיקול חשוב עבור מילות המפתח שאתה רוצה למקד לדפים עם אדם.

קח את הדוגמא של ג'ון ובריאן שוב.

לסיבה האמיתית של הוויכוח, תניח ג'ון בהחלט מוכן לשלם 10 $ עבור כל קליק עכבר על המודעות שלך.

אז למה לא להביא את גרג להשתתף בכל מקרה, הוא גם בונה בנוסף על המכירה של חלקי חילוף לכלי רכב ב.מ. וו, אם כי לא בהכרח מהסוג שממשמש, אבל חדש. גרג הוא באמת מוכן לשלם 0.10 דולרים עבור כל ביקור / המודעות שלו.

בריאן היה מדינות ספציפיות למכונת שיווק BMW או חלקי משאית. לכן, יש הזדמנות ייחודית שבו שתי מודעות גרג ג'ון ויעלו על פני שטח במודעות אדסנס בריאן. זו הסיבה שבריאן בדרך כלל משלם את מודעת אדסנס אחוז קשור ל2 0.10 דולרים ו 10 $.

עכשיו, אם בריאן הפך אתרי האינטרנט שלהם כדי שתוכל למקד את שוק המט"ח משמש חלקי רכב?

בהתחשב בכך שגוגל אדסנס היא חתירה מתמדת לספק כנראה את ההודעות החשובות ביותר תוכן רלוונטי, סביר להניח שבריאן יכול להתחיל מ 10 $ AdWords מודעת ז'אן, יכול לזכות בנתח מ. אתרי בריאן בדרך כלל בצעו בתוך הנושא עצמו הוא למעשה חומר תוכן זהה - הוא פשוט מול מילת מפתח בתשלום שוב.

שאל את עצמך, אנחנו יכולים ליצור מספר במקום עם 10 קרציות עם גרג וגם להציג רשימה חדשה של 10 קליקים בהכרזה של ג'ון?

הכמות זו, הכנסות גוגל אדסנס פרט תלוי בשילוב של הארבעה הגורמים הללו שהוזכרו לעיל.

אם ברצונך עודף גדול של הכנסות, גוגל אדסנס בהחלט יכולה לעתים להיות התשובה.

עסקות נפרדות שנוצרו על ידי משתמשי האינטרנט מראות כי מפתחים רבים להפיק מכסף פחות מ 1 בכל יום וגם טכניקה לכמה מאה דולרים יום כסף בתכנית אדסנס.

אנחנו לא יכולים גם לא נעזור, כי כמעט כל ההבטחות לעזור בדיוק מה תזרים המזומנים שלך הוא ב-Google AdSense, אבל אנחנו יכולים להבטיח לכולם שאם אי פעם לעבור את הקטעים באתר האינטרנט המצוין, יהיה לי יסודות מועילים ביותר לעתיד באמצעות תכנית AdSense של גוגל.